събота, октомври 16, 2004

ХЕЙ :)))))

Майк, няма сега да се отказваш, вече ти възложих ти да се занимаваш с промените:)))) Просто не знаех, че ги правиш в този момент и видях пропуски, които реших да оправя.
Затова - ти поемаш тази част, аз се отървавам:)))))))) Ако имаш нужда от съвет или помощ, допитвай се до всички. И хич да не ти пука:) На мен ми стана весело от цялата история:)
Пък в момента се занимавам с други неща и хич не ми е до нагласяване на темплита. Освен това искам да качвам първата част на Безсъници, а на Заза ще бъда благодарна, ако качи втората. Пък ако някой друг има желание за това, да казва и ще го направя админ в Безсъници II, та да се облекчи работата на Заза.
Спи ми се, та две не виждам, мислех да ви напиша нещо, ама и утре е ден, казват:)))) То ще се види:)
Хайде, дописане!:)