събота, октомври 16, 2004

Вижте това и си кажете мнението

Insomnias
Съжалявам, че май пак ще се наложат регистрации и подобни, ама тоя блогър.ком яко ме дразни вече... Ако Годжи също може да влиза в култ.бг, ще стане още по-готино:)
Не знам при вас как е, но блогър.ком ми е изключително муден и нищо не става така, както ми се ще:))))) По сто пъти публикувам едно и също... бе чувствам се пълен идиот:)
Чакам отзиви, може и тук, все още не съм зарязала напълно идеята, кой знае, може пък някой ден и да го оправят...

2 коментар(а) :

Anonymous Анонимен написа...

Значи ти си онзи Демон в култ беге:))) Сега ще те адна там като модератор, та да можеш и направо да си поставш в темата.
Не знам дали е постно, ама поне върви страшно бързо. Успях да кача цели десет страници от Безсъници Едно:))
А иначе много ми е мъчително тук... докато отворя и напиша поста си, вече ми се е изпарило желанието да разкажа каквото и да било...
Мисля, че и при всички останали е така. Но те ще си кажат:)
Не съм изтривала линковете към старите теми. И изобщо не съм правила каквито и да е промени, с изключение на това, че зададох да се показват за цетене и едитване само по пет поста на страница. Че иначе ми ги зарежда безумно дълго. Радвам се, че си подобрил вече страницата до неузнаваемост:) Но скоростта няма как да я подобриш... Просто се надявам, че някой ден тоя сървър ще работи като български:)))))))))
Ямакаши, Дарклайт, добре дошли тук, много ви се радвам:) и заповядайте и в култ.бг да продължим да пишем и четем.

напиши коментар  
Blogger lus написа...

Майк, първите ни постове продължават да са кодирани на Unicode и не се четат. Ако оправиш и това, може би ще си останем тук... макар че...
Всъщност - ок, щом предпочитате да ви е шарено.
Може би само аз имам такива огромни проблеми, понеже се опитвам да качвам едновременно с това и старите Безсъници. Пък и там нещата не са точно както трябва.
Както и да е, ако някой иска да ги чете, ще го препращам в култ беге, там ги чаквам страшно бързо:)
Обсъжданията продължават, писането е спряно, чакаме:)
Върни админските постове на всички, съмнявам се, че някой друг ще пипа по настройките.
Приятели, изчезвам, днес успяха да ми скофтят настроението.
До скоро!

напиши коментар  

Публикуване на коментар

<< Назад